''בתערוכה מוצגות עבודות שהן חלק מפירות עבודתנו השנה. העבודות נעשו במסגרת סדנאות האמנות השונות ,שבהן מתנסים תלמידי המגמה.
העבודות מוצגות בתערוכה לפי שיקולים אוצרותיים שונים, שאינם שיקולים דידקטיים, כגון: נושאים, מדיומים, או תרגילים. החלטה זו נבעה מהרצון שהצופים יחוו את העבודות כיצירות לכל דבר. זאת מתוך אמונה , כי גם כשמדובר בתרגיל, התלמיד מביא אליו את האמירה האישית והאמנותית הייחודית לו.
בתערוכה מוצגים שלבים שונים מתוך תהליכי ההתנסות שעובר תלמיד במגמה. מוצגים תוצרים מתוך סדנאות חומרים וטכניקות ,לצד תוצרים שהם פרי התנסויות של פיתוח תהליכי חשיבה . בכל השלבים המורה מציב לתלמיד אתגרים, באמצעותם התלמיד לומד לחשוב ולגלות את אין סוף האפשרויות לפתרונם.
תפקיד המורה, כפי שאנו תופסים אותו במגמה, הוא לעזור לתלמיד להגדיר את האתגרים שהוא לקח על עצמו ואת הישגיו. תהליך היצירה הוא מורכב , חוויתי וייחודי לכל תלמיד. כל תלמיד הוא עולם מלא ומשמעותי וכל יצירה היא בריאה מתוך עולם זה.
בתהליך היצירה נשארת תמיד הילה השייכת לצופה, הרותמת את תחושותיו להשלמת המשמעויות הנוצרות ביצירה.
אתם מוזמנים לחוות את העבודות.'' שרית פולס - מרכזת מגמת אמנות.
''אין ספק שהפקת התערוכה היתה מהמסובכות שהיו בגלריה אבל נראה לי שהתוצאה התלויה על הקירות עשירה ורב גונית ומביאה לידי ביטוי את העשייה האמנותית, החינוכית והמקצועית במגמה לאמנות פלסטית.''
אביבית גולן שוץ – אוצרת הגלריה.